nothing could aptly describe. no one can rightly challenge. no soul could seemly defy. welcome to my world. where i make the rules and you stick by them.

About Me

Standing by, All the way. Here to help you through your day. Holding you up, When you are weak, Helping you find what it is you seek. Catching your tears, When you cry. Pulling you through when the tide is high. Absorbing your voice When you talk. Standing by when you learn to walk. Just being there, Through thick and thin, All just to say, you are my friend.

Saturday, March 21, 2009

搞笑

那一条牙膏在对我傻笑
嘲笑我永远用不掉
想睡就睡想闹就闹
好快乐少了人唠叨
蓝色的碗盘多买了一套
我忘了没人陪我通宵
要多少替代的丑角
无辜的陪笑
才会让我能真的忘了你的好
我在搞笑藉着热闹掩盖着心跳
边哭边笑偏要说着一个人真好
当人群散了突然觉得我可以死掉
我受不了
还在搞笑
害怕回家不知怎麽熬
这麽多年早就习惯有你的撒娇
我想我能熬
但是至少要让我知道
你好不好
我们的小狗食量变好小
眼神里常常显得无聊
它习惯睡觉的床尾
少了一双脚
所以它常常看着门口睡不着
我在搞笑藉着热闹掩盖着心跳
边哭边笑偏要说着一个人真好
当人群散了
突然觉得我可以死掉
我受不了
我在搞笑却在醉后眼泪拼命飙
你的离开失去多少我计算不了
忙完了一天
突然觉得又何必辛劳
对谁炫耀
还在搞笑是否拥有麻痹的疗效
唱一夜歌却避不开催泪的曲调
我彻夜胡闹
希望听到有人会提到
你好不好

No comments: