nothing could aptly describe. no one can rightly challenge. no soul could seemly defy. welcome to my world. where i make the rules and you stick by them.

About Me

Standing by, All the way. Here to help you through your day. Holding you up, When you are weak, Helping you find what it is you seek. Catching your tears, When you cry. Pulling you through when the tide is high. Absorbing your voice When you talk. Standing by when you learn to walk. Just being there, Through thick and thin, All just to say, you are my friend.

Wednesday, March 18, 2009

风它怎会知道海被无端掀起的波涛

海它怎会知道船在天涯海角的飘摇

你又怎会知道你给的拥抱是个手铐

你不经意的笑都是让我灭顶的轻挑

爱它怎会知道他主宰生和死的煎熬

心它怎会知道幸福最后会变成苦恼

我又怎会知道我要的永恒不能到老

爱如此的轻挑我宁愿什黱承诺都不要

只一秒爱恨颠倒你管不了我的世界倾倒

爱在你的生命中只剩一个逃

只一秒心就碎了再看不到你的天荒地老

我在你的懦弱只找到轻挑

你在我的原谅却变成重要

No comments: