nothing could aptly describe. no one can rightly challenge. no soul could seemly defy. welcome to my world. where i make the rules and you stick by them.

About Me

Standing by, All the way. Here to help you through your day. Holding you up, When you are weak, Helping you find what it is you seek. Catching your tears, When you cry. Pulling you through when the tide is high. Absorbing your voice When you talk. Standing by when you learn to walk. Just being there, Through thick and thin, All just to say, you are my friend.

Wednesday, March 12, 2008

爱的真正重量

好久不看自己的模样我是别人的眼光假装模样好久不听自己的旁徨以为那时人尽冷暖的终生每天我害怕看见阳光越逃避我就越接近黑暗当你已不在我身旁站在舞台上谁来为我鼓掌我一天一天迎接阳光找回生命的重量减去躲藏决心勇敢唱出新的希望我一遍一遍写着曙光体验爱真正重量刺破黑暗不再漫长回到自己最初那个模样好久不看自己的模样我是别人的眼光假装模样好久不听自己的旁徨以为那时人尽冷暖的终生每天我害怕看见阳光越逃避我就越接近黑暗当你已不在我身旁站在舞台上谁来为我鼓掌我一天一天迎接阳光找回生命的重量减去躲藏决心勇敢唱出新的希望我一遍一遍写着曙光体验爱真正重量刺破黑暗不再漫长回到自己最初那个模样我一天一天迎接阳光找回生命的重量减去躲藏决心勇敢唱出新的希望我一遍一遍写着曙光体验爱真正重量刺破黑暗不再漫长回到自己最初那个模样

No comments: