nothing could aptly describe. no one can rightly challenge. no soul could seemly defy. welcome to my world. where i make the rules and you stick by them.

About Me

Standing by, All the way. Here to help you through your day. Holding you up, When you are weak, Helping you find what it is you seek. Catching your tears, When you cry. Pulling you through when the tide is high. Absorbing your voice When you talk. Standing by when you learn to walk. Just being there, Through thick and thin, All just to say, you are my friend.

Sunday, January 27, 2008

太多太多的抱歉作曲:梁伟丰作词:唐玉璇我在离开之前就已经疲惫已经疲惫别说不能再说什么你在开始之前就知道结果却是依然苦苦执著总是看你泪盈满眶不要显得如此困惑爱情不是全部生活你却为了我变得如此沈默可知你的爱是种负担oh你让我有太多太多的抱歉看你一天又一天为我而改变我不是没有感觉装作不曾察觉我又能够为你怎么做oh你在脸上无意写著的憔悴如今已蔓延在你天真的眼神只是在我的心中已经有个眷恋你的深情我也只能够说声抱歉

No comments: