nothing could aptly describe. no one can rightly challenge. no soul could seemly defy. welcome to my world. where i make the rules and you stick by them.

About Me

Standing by, All the way. Here to help you through your day. Holding you up, When you are weak, Helping you find what it is you seek. Catching your tears, When you cry. Pulling you through when the tide is high. Absorbing your voice When you talk. Standing by when you learn to walk. Just being there, Through thick and thin, All just to say, you are my friend.

Sunday, October 15, 2006

吻下去爱上你

遇见你需要运气爱上你却要多少勇气
渺小的我只忠于自己人世间却容不下一段传奇
有人说该忘了你我宁愿忘记了我无知
失去了你讨好整个天地有什么值得了不起
*我不顾一切让世界停止也要换你一个坚持
人生的结局不相聚就是分离也总算留下了相爱的痕迹
有人说我该放弃要反悔比执迷还容易
最难的是失去爱的能力在孤独里醉生梦死
repeat *,*
全世界都在等着我看着你让我吻下去爱上你

No comments: