nothing could aptly describe. no one can rightly challenge. no soul could seemly defy. welcome to my world. where i make the rules and you stick by them.

About Me

Standing by, All the way. Here to help you through your day. Holding you up, When you are weak, Helping you find what it is you seek. Catching your tears, When you cry. Pulling you through when the tide is high. Absorbing your voice When you talk. Standing by when you learn to walk. Just being there, Through thick and thin, All just to say, you are my friend.

Friday, January 30, 2009

爱情是一种怪事我开始全身不受控制爱情是一种本事我开始连自己都不是为你我做了太多的傻事第一件就是为你写诗为你写诗为你静止为你做不可能的事为你我学会弹琴写词为你失去理智为你写诗为你静止为你做不可能的事为你弹奏所有情歌的句子我忘了说最美的是你的名字爱情是一种怪事你的笑容是唯一宗旨爱情是一种本事我在你心里什么位子为你我做了太多的傻事第一件就是为你写诗为你写诗为你静止为你做不可能的事为你我学会弹琴写词为你失去理智为你写诗为你静止为你做不可能的事为你弹奏所有情歌的句子我忘了说最美的是你的名字为你写诗为你静止为你做不可能的事为你我学会弹琴写词为你失去理智为你写诗为你静止为你做不可能的事为你弹奏所有情歌的句子我忘了说最美的是你的名字我什么都能忘记但唯一不忘是你的名字我什么都能忘记但唯一不忘是你的样子我什么都能忘记但唯一不忘是你的名字我什么都能忘记但唯一不忘是你的样子~~

五月天-你不是真正的快乐飞叶在线放飞心情人群中哭着你只想变成透明的颜色你再也不会梦或痛或心动了你已经决定了你已经决定了你静静忍着紧紧把昨天在拳心握着而回忆越是甜就是越伤人了越是在手心留下密密麻麻深深浅浅的刀割你不是真正的快乐你的笑只是你穿的保护色你决定不恨了也决定不爱了把你的灵魂关在永远锁上的躯壳这世界笑了於是你合群的一起笑了当生存是规则不是你的选择於是你含着眼泪飘飘荡荡跌跌撞撞的走着你不是真正的快乐你的笑只是你穿的保护色你决定不恨了也决定不爱了把你的灵魂关在永远锁上的躯壳你不是真正的快乐你的伤从不肯完全的愈合我站在你左侧却像隔着银河难道就真的抱着遗憾一直到老了然后才后悔着你不是真正的快乐你的笑只是你穿的保护色你决定不恨了也决定不爱了把你的灵魂关在永远锁上的躯壳你不是真正的快乐你的伤从不肯完全的愈合我站在你左侧却像隔着银河难道就真的抱着遗憾一直到老了你值得真正的快乐你应该脱下你穿的保护色为什麽失去了还要被惩罚呢能不能就让悲伤全部结束在此刻重新开始活着

No comments: