nothing could aptly describe. no one can rightly challenge. no soul could seemly defy. welcome to my world. where i make the rules and you stick by them.

About Me

Standing by, All the way. Here to help you through your day. Holding you up, When you are weak, Helping you find what it is you seek. Catching your tears, When you cry. Pulling you through when the tide is high. Absorbing your voice When you talk. Standing by when you learn to walk. Just being there, Through thick and thin, All just to say, you are my friend.

Friday, April 06, 2007



Today's Favorite Song





年少 : 很想很想你


今夜風很大 好像快下雨

你不在這裡 你的溫柔也跟著缺席

現在的心情 非常不穩定

就像這天氣 隨時都會讓我變成落湯雞



Oh Baby ∼ 想要你在我身邊

想要你靠在我的肩

想要聽你說你很想很想我




很想很想你 窗外已經飄著雨

雨的顏色藍藍的 我的心情灰灰的

很想很想你 風它越吹心越急

我一個人對著自己 胡言亂言



很想很想你 你現在在哪裡?



今夜星很行 月亮在那裡

我找不到你 在那間你常去的咖啡廳


現在才明白 在我的心理

你就是唯一 能讓我如此如此的著急





No comments: